سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://emana.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک های مفید

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دانشجویان و جوانان علاقمند را به راه اندازی وبلاگ‌ با موضوعات مرتبط با پیشرفت و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و حضور در مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی «پیشرفت» دعوت کرد.

 

 

علی متقیان، مدیر روابط عمومی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در حاشیه دومین کنگره پیشگامان پیشرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا اظهار داشت: به منظور ترویج اندیشه‌ورزی در موضوع پیشرفت با محوریت اندیشه‌های جوان از تمام علاقه‌مندان به مشارکت در تدوین «الگوی اسلامی- ایران پیشرفت» دعوت می‌شود که با ایجاد وبلاگ در مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی «پیشرفت» شرکت کنند.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند با انتخاب طرح مناسب، محتوای بدیع و زمینه‌های متنوع مورد علاقه خود، وبلاگ‌هایی با موضوع پیشرفت و مباحث پیرامون آن راه اندازی کنند که البته توصیه می شود در راه اندازی این وبلاگ‌ها از نظرات، افکار و نوشتارهای بدیع همکلاسی‌ها و دوستان خود نیز استفاده کنند.

 

متقیان تصریح کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی پیشرفت می توانند پس از آماده کردن وبلاگ خود نشانی آن را به رایانامه Weblog@olgou.ir ارسال کنند. داورانی که از بین دانشجویان و دیگر جوانان علاقمند انتخاب می شوند وبلاگ‌ها را بررسی و نتایج ارزیابی وبلاگ‌ها در سومین کنگره پیشگامان پیشرفت که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، اعلام و به صاحبان بهترین وبلاگ‌ها جوایزی اعطا خواهد شد.


[ جمعه 91/9/24 ] [ 7:36 عصر ] [ حسین شبیری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 402940
دوست عزیز
در صورت مفید بودن
این صفحه کلیک فرمایید
حسین   شبیری