سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://emana.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
لینک های مفید

تجاوز جنسی به دختران با دستور مستقیم الهاشمی

یکی از متهمان اصلی در پرونده «طارق الهاشمی» با حضور در دادگاه عنوان کرد که منشی طارق الهاشمی معاون سابق رئیس جمهور عراق با دستور شخص وی، به وی تجاوز جنسی کرده است.

به گزارش فارس در بغداد، دادگاه عالی جنایی عراق، به اظهارات «رشا الحسینی» متهم اصلی در قضیه «طارق الهاشمی» که علیه او حکم اعدام صادر شده گوش فرا داد.

 
«رشا الحسینی» گفت که توسط منشی طارق الهاشمی مورد تجاوز قرار گرفته و فرمان تجاوز از سوی شخص طارق الهاشمی انجام شده بود تا او را مجبور به انجام عملیات تروریستی کنند.

 
«رشا منیر الحسینی» در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد گفت که از سال 2008 با توصیه «لبنی» دختر هاشمی در دفتر وی کار می کرد و به عنوان مسئول روابط  دفتر رسانه ای مشغول به کار بود. وی عنوان کرد داماد طارق الهاشمی که منشی وی بود در یک جنایت از پیش برنامه ریزی شده برای انجام اهداف پلیدش مرا به خانه خود در منطقه «الخضراء» برد.

 
وی همچنین تصریح کرد که «احمد قحطان» متهم اول یک به بهانه مریض بودن همسرش (دختر طارق الهاشمی) او را به خانه برد و در آنجا داماد هاشمی به او تجاوز به عنف کرد و از این حادثه فیلم می‌گرفت تا به عنوان یک مدرک علیه او داشته باشد و وی و خانواده‌اش را زبانزد عام و خاص کند.

 
وی همچنین عنوان کرد: وقتی می‌خواستم مانع کار او شوم مرا تهدید کرد و گفت که خانواده مرا می‌کشد و همه تحرکات و گوشی همراه او کاملا شنود می‌شود.

 
«رشا الحسینی» همچنین عنوان کرد که وی تا هم اکنون نیز می ترسد و از اینکه توسط هاشمی و دست اندرکاران تروریستش مورد آزار و اذیت قرار بگیرد هراس دارد.

 
وی تصریح کرد: من طارق الهاشمی را از این واقعه و تجاوز به عنفی که صورت گرفته آگاه ساختم اما از اینکه طارق الهاشمی عنوان کرد که از این حادثه کاملا در جریان بوده غافلگیر شدم و هاشمی گفت که این مساله با دستور شخص وی صورت گرفته و وی از اینکه من تا کنون کمال همکاری را در اطاعت از دستورات طارق الهاشمی داشتم تشکر کرد و گفت هرکاری از منشی من سر بزند، دستوراتی است که من به او محول کردم.

 
وی افزود که در اجرای سه عملیات شرکت داشته که یکی از آن ها انتقال یک بمب از منطقه «الخضراء» به منطقه «الکراده» بود و هدف این بود که یک افسر امنیتی کشته شود و همین هم اتفاق افتاد.

 
«رشا الحسینی» گفت که خودروهایی که در عملیات‌ها استفاده می‌شد از قبل توسط «احمد قحطان» آماده می‌گشت و با یک راننده مجهول الهویه عملیات انجام می‌گرفت. وی همچنین خواست به دلیل اینکه این عملیات را به اجبار انجام می‌داد، وی و خانواده اش تحت حمایت قرار بگیرند.


[ سه شنبه 91/9/21 ] [ 5:30 عصر ] [ حسین شبیری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 403064
دوست عزیز
در صورت مفید بودن
این صفحه کلیک فرمایید
حسین   شبیری